Pagini

joi, 10 octombrie 2013

Dulceata de afine

Iata o dulceata de fite. Foarte gustoasa si usor de facut.
Dulceata de afine




Va spun de la inceput ca eu sunt adepta dulceturilor cu cat mai putin zahar posibil.

Ingrediente:
3 kg afine
450 gr zahar (se poate folosi pana la 3 kg zahar)
sucul de la 1 lamaie



Mai intai spalam afinele : eu le-am pus intr-o strecuratoare si le-am scufundat intr-un vas cu apa.
Incercati

sa nu le tineti mult in apa.
Dupa ce le-ati spalat le amestecati cu zaharul si le puneti la fiert la foc mic.
Le fierbeti pana cand capata un aspect lucios, iar daca luati o lingura de dulceata si o lasati la racit si se incheaga atunci dulceata este gata (la focul meu mic si pe plita le-am fiert cam 2-3 ore).
Dupa ce dulceata a fiert adaugam sucul de lamaie, amestecam si dulceata este gata.
Borcanele le sterilizam in cuptor, le umplem cu dulceata si le lasam sa se raceasca cu capacul in jos in paturi.

Iarna sa scoateti cat un borcanel la papansi......sau doar pe paine.
Dulceata de afine

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu