Pagini

luni, 3 septembrie 2012

Zi de nastere de august


Intotdeauna cand avem un eveniment fericit in familie (zi de nastere, sarbatori crestine…) si vrem sa ii invitam pe cei dragi ne lovim de vesnica intrebare: Ce punem pe masa ca sa fie gustos, aspectuos, satios  si  buzunarul sa ramana frumos? Ha uite am facut  si o rima!
A venit si ziua mea de nastere si am sa va povestesc ce am pus pe masa (chiar daca postez asta cam la 2 saptamani dupa eveniment).



In acest an am optat pentru aperitive reci si calde.

O parte le-am facut chiar eu si o parte le-am cumparat .

Am hotarat sa pregatesc pentru platouri urmatoarele:

aperitive

    Pentru aperitivele calde am ales foietaje congelate gata umplute (cu branza si crenvusti) pe care le-am copt pe loc si le-am servit aburinde ( au fost foarte apreciate).

    foietaj
    La categoria salate am ales:

    aperitive petrecere
      
    La categoria fructe:

    ·        Pere de sezon
    ·        Prune de sezon
    ·        Lebenita verde (la cerere cubulete de lebenita pregatite din timp la frigider)

    fructe de sezon

    Si bineinteles la categoria rontaieli:

    • Alune sarate
    • Covrigi de Buzau
    • Turta dulce in ciocolata

    Iar la bauturi :
    • Diverse tipuri de alcool (tuica de casa, lichior, sampanie, vin)
    • Berea cea nelipsita vara
    • Sucuri si apa minerala
    • Daca aveti chef puteti pregati niste coctailuri pe loc


    Pe langa toate astea am avut si tort  dar din lipsa de timp, spre rusinea mea am apelat la cofetarie.
    Dar pentru inspiratie puteti vedea facut de mine tortul diplomat( vezi tort diplomat cu piersici)


    Cam acesta a fost meniul pregatit de mine, sper sa va ajute.

    Distractie placuta!

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu